Ar Skaidulos padeda sulieknėti?

Ar Skaidulos padeda sulieknėti?

Ar vartodama SKAIDULAS būsiu liekna ir graži? :) 

Kaip sulieknėti? Tikra tiesa apie lieknėjimą. Kaip numesti svorio iš riebalų?  

FAKTAS NR. 1 - žmogui svoris krenta tik dėl kalorijų deficito!

FAKTAS NR. 2 - žmogui svoris auga tik nuo kalorijų pertekliaus!

Skaidulos kaip ir sportas yra tik PAGALBINĖ PRIEMONĖ!

O visos kitos "liekninančios piliulės" arba "papildai lieknėjimui" - tik reklama.

Norite sulieknėti? Galite dviem būdais:

1) GREITAI, bet LAIKINAI

Galite badauti, nevalgyti po 18 valandos, laikytis dietų mandriais pavadinimais (Keto dieta ir pan.), galite daryti iškrovos dienas, gerti "liekninančius" kokteilius, vietoj valgio - gerti kavą ir surūkyti cigaretę. Ir tada Jūs tikrai numesite svorio. Dažnu atveju labai greitai ir labai daug. Ir visada prarasite daug raumeninės masės, nes reikiamai nepamaitinote savo organizmo. Svarstyklės rodys palankius skaičius Jums, bet veidrodyje bus paliegusio, pasilpusio žmogaus be reljefo atvaizdas. Dažnai iššauksite rimtesnes pasekmes: išsekimas, anemija, lėtinis stresas, panikos atakos, nervų sutrikimai, refliuksas, vidurių užkietėjimas, ne virškinimas, įvairiausios ligos.

2) LĖTAI, bet UŽTIKRINTAI

Ar Jūs norite numesti svorio sveikai? Ar norite sudeginti perteklinius riebalus, išlaikant raumeninę masę? Ar žinojote, kad galite gražiai ir sveikai sulieknėti riebalų sąskaita? SVEIKAI ir užtikrintai. Ar Jūs pasiruošę be streso išlaikyti jau pasiektus lieknėjimo rezultatus visam laikui?

Žmogaus svoris krenta TIK nuo kalorjų deficito. Tai yra, mes turime sudeginti (išnaudoti) daugiau kalorijų, nei suvartojame su maistu. Kitos formulės tiesiog nėra! Taigi, mes galime arba mažiau valgyti, arba daugiau judėti (vaikščioti, bėgioti, lipti laiptais, sportuoti). Arba abu dalykus daryti kartu, tai yra mažiau valgyti (nei įprastai) ir daugiau judėti (būti aktyvesniems nei įprastai).

Tačiau, turime suprasti, kad svorio metimas negali būti per greitas (neturėtumėm per savaitę numesti daugiau nei 1% kūno masės). Jei žmogaus svoris yra 80kg, tai reiškia per savaitę mes galime atsikratyti iki 800gr savo svorio. Per didelis svorio numetimas bus iš raumeninio audinio. Taip, taip – visi mes turime raumenų, net ir pagyvenusios, garbaus amžiaus moterys jų tikrai turi! O raumenys mums padeda deginti nereikalingą riebalinę kūno masę ir dar atlikti įvairiausių naudingų ir gyvybiškai svarbių procesų žmogaus organizme. Todėl raumenukus turime saugoti.

Jau turėjote suprasti, kad badauti mes negalime. Ir visos griežtos dietos yra tik laikinas tikslo siekimas, po kurių žmogui sugrįžta svoris su papildomais kilogramais nei buvo prieš dietą. Laikantis mažai kaloringos dietos (ir dažniausiai „sausos” bei neskanios), žmogaus organizmas patiria stresą. Kiek mes galime ilgai laikytis dietos, jei kasdien stresuojame. Tiek, kiek turime valios ir kantrybės. Vieniems, tai mėnesis, kitiems tai metai, kol galiausiai išsenka žmogaus vidiniai resursai ir jis vėl sugrįžta prie didesnių porcijų, prie riebių silkučių, saldžių tortukų ir panašių skanėstų. Tačiau nėra blogo ir nesveiko maisto! Yra tik besaikis ir perteklinis maisto vartojimas. Mes puikiai galime lieknėti valgydami silkes ir tortus! Nepatikėjote? Jei 6-ias dienas per savaitę valgysime truputį mažiau, nei mums reikia, o 7-tą dieną pasimėgausime gabaliuku tortuko arba paskanausime riebios silkutės, tikrai nepriaugsime nereikalingo svorio. Nes prieš tai šešias dienas sukūrėme pakankamą kalorijų deficitą. Skamba sudėtingai? Kas tos kalorijos? Kaip jas skaičiuoti? Ar man reikia kreiptis į mitybos specialistą? Į sporto trenerį? Būtų gerai viską paprastai sužinoti ir gauti pagalbos bei patarimų iš specialistų. Bet ne visi to norime, ne visi tą galime sau leisti.

Pabandysime labai trumpai ir aiškiai, suprantama kalba aprašyti pagrindinius principus bendram suvokimui. 

1) KALORIJŲ DEFICITAS. Vidutinei ~50 metų amžiaus moteriai (165cm ūgio, 70kg svorio) ir mažai aktyviai (nesportuojančiai, nedirbančiai fizinio darbo) reikia suvartoti apie 1600 kalorijų per dieną, kad išlaikytų savo esamą svorį.

Norint numesti per savaitę 0,25kg svorio (arba -1kg per mėnesį), reikia per dieną sumažinti kaloražą -250kcal. Bendroje sumoje mums lieka 1350 kalorijų per dieną. Kas yra 250 kalorijų?

A) – 1 valanda pasivaikščiojimo lauke.

Arba

B) – 50gr juodo šokolado (70%).

Arba

C) – 150gr SILKĖS pataluose.

Arba

D) – ~60gr pyragaitis „Napoleonas”.

Ar įsivaizduojate, kiek mums ne daug reikia? TIK atsisakyti deserto arba NEATSISAKYTI deserto, tačiau 1 valandą per dieną pasivaikščioti lauke. Kas lengviau?

Žinoma, jei tokia vidutinė moteris įprastai suvartoja ne 1600, o 2000 kalorijų, tada jau reikės atsisakyti daugiau „desertų” ir dažniau ar ilgiau pasivaikščioti lauke. Arba net intensyviau pasportuoti. Jeigu šiuo atveju mums reikia -650 kalorijų nuo įprastinio mūsų dienos raciono, tada mes tiesiog sumažiname kiekvieną savo dienos porciją. Tai yra, jei mes valgome 5 kartus per dieną, tai kiekvieną porciją sumažiname po -130kcal (650:5). Jei valgome 3 kartus per dieną, tai sumažiname kiekvieną porciją po -215kcal. ARBA papildomai lauke pasivaikštome 1 valandą (-250kcal) ir nuo kiekvienos porcijos nubraukiame tik po -135kcal. PER DAUG MATEMATIKOS? Dar truputį kantrybės ir duosime Jums LENGVESNĮ PATARIMĄ! ? ✅️

2) BALTYMAI. BŪTINA per dieną suvartoti individualiai Jums reikalingą baltymų kiekį! Kad išlaikytumėm raumeninę masę ir svoris kristų tik mūsų nereikalingų riebalų sąskaita. Taigi, vidutinei 70kg moteriai (mažai aktyviai) reikėtų apie 1gr baltymo vienam kūno kilogramui (sportuojančioms ir raumeningesnėm moterim reikia didesnio kiekio). Reiškia, kad per dieną reikia suvartoti 70gr baltymų.

70gr baltymų per dieną pavyzdys:

19gr baltymų = 100gr keptos vištienos,

18gr baltymų = 3 virti kiaušiniai (M) su tryniais,

21gr baltymų = 100gr tuno (savo sultyse)

12gr baltymų = 75gr liesos varškės.

= iš viso 70gr baltymų (550kcal). Likusios kalorijos surenkamos iš angliavandenių (daržovių, uogų, ryžių, grikių, duonos) ir riebalų (avokadas, riešutai ir pan.).
 

NESKANUS PAVYZDYS? Vėl daug matematikos? NUOBUDU?

Yra dar viena išeitis! ❗️ Pagalbinis būdas sulieknėti neapsikraunant savęs neskaniomis dietomis ir matematiniais skaičiavimais.

PATARIMAS: ⚠️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⚠️

Mėgaukitės sau patinkančiu maistu be streso ir sąžinės graužaties! ✅️

KAIP?

Likus 30 min iki kiekvieno Jūsų valgio suvartokite po 1 arbatinį šaukštelį Eriglobe Skaidulų (išmaišius šilto vandens stiklinėje) ir papildomai atsigerkite stiklinę vandens. Eriglobe Skaidulos su šaltalankiais išbrinks Jūsų skrandyje ir suteiks sotumo jausmą. Taip pat sureguliuos cukraus kiekį kraujyje. Todėl automatiškai sumažės Jūsų maisto porcijos. O pavalgius nebesinorės papildomai užkąsti (saldainiuko prie kavytės, bandelės ar sūrelio). Jeigu prieš miegą jausitės alkani, galite dar papildomai išgerti šaukštelį Eriglobe Skaidulų šilto vandens stiklinėje. Ir papildomai išgerti stiklinę vandens! Labai svarbu išgerti pakankamai vandens per dieną. Kiek? Kad visada užbėgtumėte troškuliui už akių ir šiek tiek daugiau, nei jo norisi. Taip papildomai apsisaugosime nuo vidurių užkietėjimo.

– AR NUO TIEK SKAIDULŲ NEPRIAUGSIU SVORIO???

– Būtent nuo Eriglobe skaidulųTIKRAI NE! ⛔️ Svoris auga nuo KALORIJŲ PERTEKLIAUS! Eriglobe Skaidulos turi labai mažą kiekį nereikšmingų kalorijų (1arb. šaukštelis = ~5kcal).

Jeigu vartodami Eriglobe skaidulas su šaltalankiais priaugsite svorio, tai tik reiškia, kad vis dar suvartojate per didelį maisto kiekį per dieną arba esate per mažai aktyvūs.

Štai toks lengvas būdas pabandyti atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Taigi, IŠVADA:

1) Išbūname kalorijų deficite iki užsibrėžto tikslo,
2) Lieknėjimo metu ir visada po jo surenkame sau reikiamą baltymų kiekį,
3) Pasitelkiame į pagalbą pagalbines priemones. Viena pagrindinių pagalbinių priemonių, galėtų būti Eriglobe Skaidulos su šaltalankiais

SVARBIAUSIA yra JŪSŲ SVEIKA IR SUBALANSUOTA MITYBA bei AKTYVUS gyvenimo būdas!

Pradėsite po Naujųjų? Ar nuo pirmadienio?

Pradėkite DABAR!